happening på scrappbutiken..

jaaaaaaaaaaaaa jag vann bloggvinsten. Fick en jättesöt påse med knappar, snören, liquid pearl mm. Sen vann jag två vinster på kassalotteriet och det var både papper och brads mm mm bara massa pysselgodis.

Det är alltid kul att träffa likasinnade och Martha fick mig att testa mina distresser igen för jag fick lite tips, goda råd och inspiration av henna och de andra i butiken *TAck Martha*'
Så här har jag faktistk pysslat lite med en stämpel som jag köpte och med mina avdammade distressdynor.


Tack janni för lån av stämplar av tapeter det får bli helgens pyssel efter jobb imorgon.

I går satt jag i solen en stund på eftermiddagen när barnen åkte Water Slide Race. Men denna gång var det akvarellpennorna som togs fram och så här blev det. Hm skuggningarna blev bättre denna gång.



nä nu ska jag knoppa ska upp tidigt och jobba och sen ska jag njuta av helgen!
kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0