something new.....

Lite nytt från skrivbordet i olika stilar. Har ju liksom inte hittat min egen stil eller så har jag hittat den och den är en salig blandning av allt. Hm....ja så kanske det är .....jag vill inte fastna i nått som ser likadant ut hela tiden typ alltid vintage eller alltid monokromatiskt eller alltid blommor eller så. Fastnar heller inte alltid för ett foto först eller en stämpel. det kan lika gärna vara i en färg eller ett papper eller nått annat. Mycket är det humöret som styr vad som produceras vid skrivbordet. Men ja iallafall här kommer ett kort efter bonus sketchen hos 2s4y. Hittade en stämpel som Martha hade och jag stämplade upp några. Helt underbar liten "Hero". Sen kommer lite mer som jag gjort efter den.







Tjipp!
Pilla


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanonfina!! Och helt olika. Jag tror det är en styrka det där, att du inte har fastnat i en stil. Bättre att kunna få inspiration av olika saker och använda den på olika sätt! Keep up the good work :-) Kramis

2010-04-23 @ 22:30:10
URL: http://guldkornets.blogg.se/
Postat av: cheryln

fabulous cards! the first one is sooooooo cute!

2010-04-23 @ 22:33:15
Postat av: Kathy Martin

Fun cards! Thanks for playing along at 2S4Y! :)

2010-04-23 @ 22:42:27
URL: http://www.card-blanc.blogspot.com/
Postat av: Laura Davis

Fantastic work :)

Thanks for playing at 2S4Y!

Laura

Postat av: Heather P.

These are sooooo adorable!! Thank you so much for playing along w/us this week @2S4Y! :)

2010-04-24 @ 05:24:53
URL: http://heatherpulvirenti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0