tjohoo jag är med som inspiratör!!!

Ja vet ni vad jag fick frågan om jag ville vara med som inspiratör i mars, GIVET!!! självklart är jag det! så kul att få inspirera andra med mitt skapande så nu kör vi på med scrapping, hm ska se om jag kan trolla med timmarna så jag får lite mer tid till just scrapping denna månad som kommer inne hålla så mycket spännande!!!!



Mars månad inspiratör för

Men lite annat har jag ju skapat innan utmaningarna från skroboken, här kommer några alster från februari.


Kortbeställning från en vän att ge till en kollega som antagit nya utmaningar...

Min fina Z fyllde 9 år och som tradition får hon alltid ett kort av mig...

Fina A fyllde 40 och det måste ju firas!!!

lite bilder inne i kortet och några detaljer...

ja det var lite smått från skrivbordet i det lilla huset i staden....
vi ses snart igen!
tada!!


Kommentarer
Postat av: Ciza Patricia

Grattis till gästDT-platsen! :)



Och vilka härliga kort du gjort.

Hoppas vi ses i helgen på LinköpingScrap.

2012-03-06 @ 23:40:14
URL: http://ciza-patricia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0