Japp dax för uppdatering.

Har varit i Göteborg i veckan och fått min födelsedagpresent av min ena syster! Depeche Modes konsert på scandinavium. Så rå bra så det är helt otroligt. Har velat se dem länge men nu ja nu var det dax.
Så uppdateringen har dröjt lite men här kommer en bunt med alster.










Zaras första egna LO och hon fyller 7 år om 3 veckor, duktig eller hur!


Barnen i geting mönstrade nya pyjamasar






Min nyaste stämpel! ska testa den i helgen!

Shopping i göteborg!


köpte websters page papper! de är ju så otroligt vackra. Nu ska jag bara
skära sönder dem utan att ha ångest....



Love Poetry papper med bling bling

Vintage drama papper med bling bling

Vintage drama igen

Panduros egna bröllops serie

Websters page igen!

LJus som jag dekorerat på Minelle i nov.

ännu ett ljus dekorerat med minelles stämplar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0