Så var ja igång igen och nu med en ny sorts blogg!!!

Ihh ja den här bloggen är tänkt enbart till pyssel. Min stora passion just nu är "cardmaking" !! kan liksom inte hålla mig måste nästan pyssla till det lite varje dag. Jag har tyvärr inte mycket utrymme så jag bor i lådor och annat så länge men när vi flyttat så ska även jag få min lilla pyssel hörna med skrivbord och hyllor så jag får ordning på alla stämplar och annat.

Här kommer några alster från min nya hobby:
image1
Tack för fikat kort till våra nya grannar.
image2
Grattis våran lilla stumpa på 5 års dagen!
image3
Grattis Moster Lotta på födelsedagen!



Ja det var några av mina första...och fler kommer jag lovar.....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0