Lite anventsfint!

Ja idag är det första advent och jag har pysslat lite i veckan och här är lite av det jag har gjort.

Våran hemkomponerade adventsljusstake som vi ska tända 1 ljuset i idag.
Här har jag gjort lappar med siffran på ena sidan och en minelle stämpel på den andra.


Idag ska vi bort på adventsfika och vi var på cloetta igår och shoppade lite. Så här är
det vi tänkte ge bort till dem vi ska till.


Sen har vi ju börjat shoppa julklappar. Här är en färdig inslagen till morfar.




Jag har kommit på att jag gillar textstämplar tokmycket. Här är rudolf ála minelle.

tillbaka till kort verkstaden.

Kommentarer
Postat av: Christina

Raffinerat enkelt tycker en som älskar detaljrikedom

och beundrar andras enkelhet. Snygga grejer. Morfar blir säkert lycklig och glad ;)

Kram Christina

2008-12-01 @ 09:11:29
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0