Har kört fast i LO´s

Ja för närvarande så är det layout´s som gäller. Jag är nog i botten en rakt igenom kortmakare men just nu och ibland så där så bara känns det helt rätt att hålla på med layouter.
Här kommer lite av det som producerats vid mitt skrivbord.

En bild på mig själv faktiskt! Tror jag är typ 1,5- 2 år på den här bilden. Min pappa är fotografen.

Syskonen bus! Zara och Linus busar på ryamattan.

Linus med snutten och kompisen "pemenen" (pingvinen)

En något förvånad påskkärring!

En trött snutta med "tummen" i högsta hugg.

ja det var lite från skrivbordet. Måste köpa nya pärmar för nu börjar det bli fullt. Kan ju vara ide att dela upp det lite så att det är i årtal eller per barn har inte bestämt mig än men barnen kommer ju få pärmarna när de är vuxna, om de vill ha dem såklart.

Ha det gött i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej svejs

Himla länge sedan jag var här och kikade. Tänk att du börjat med LO igen måste jag väl tillägga eftersom din album inte räcker till. Jag tycker om att varva LO-Kort. Om jag vill ha lite projekt blir det LO ngt för att jag vill skapa blir det kort.

Snygga saker som vanligt hos dig. Den du gjorde på stora träffen med blommor i hörnen och ett randigt papper i översta vänstra hörnet är en favorit.

Må gott uppmanar jag Kram Christina

2009-04-14 @ 20:45:35
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm
Postat av: Christina

Fina lo:s du gjort. Ibland känns det väldigt bra att variera sig lite. Gillar att skapa lite större format och då är LO en fördel.

Snyggt rivet på kanten av bilden på dig. Att du vågar?

Kram Christina

2009-04-28 @ 13:27:03
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0