Lite nya kort har jag gjort...

Ja lite kort har jag gjort och jag är lite nöjd med resultatet. Här kommer några av dem som nu ligger i min låda eller är påväg till någon eller redan landat hos vederbörande.


Grattiskort till lillasyster som fyllde år den 1/8.

Namnsdagskort till en go scrapptjej som inspirerar massor!

Lite vintagestil på ett kort som jag gjorde när magkatarren var som värst.

Insidan av kortet.

Första julkortet i år.

andra julkortet i år och fler kommer.....

Födelsedagskort till en kollega och vän som fyller år imorgon!

ja lite har jag fått till i kortväg men inga LO just nu. Drömmer om att införskaffa en gazelle och kunna skriva ut massa fina bokstäver i olika fonter. Fyller år snart och mannen har hört mitt tjat om gazellen länge nu så jag hoppas hoppas hoppas att det ligger en i ett paket på den stora dagen!


Kommentarer
Postat av: Janni

Åh, va många fina kort du har gjort. Blir riktigt sugen på att själv sätta mig i pysselvrån. Insidan på vintage-kortet var väldigt fint!

Angående den gröna insekten, jag är intreserad!! Jag är väldigt intreserad av både maskin och tillbehör. Vad har du och vad vill du sälja. Hur gör vi det smidigast? Du kanske kan skicka ett mail med bilder och priser eller så får vi ta det när vi träffas. Jag ska ner till Ullared på fredag, tänkte ta en sväng förbi panduro. Vill du ha något? Njut nu av dina sista semesterdagar! :)

2009-08-04 @ 08:17:24
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0