lite nya kort och en tavla...

Nu har jag smugit igång pysslandet igen. Våra älsklingar fyller ju år zara den 13 och då 6 år och linus den 22 och då 3 år. Det vore ju hemskt om jag inte skulle göra fina kort till mina guldklimpar när alla andra får handgjorde kort. Så nu ansträngde jag mig, köpte lite nytt och testade att göra två kort som är i samma färger och jag är toppen nöjd med resultatet.




Fick äran att tillverka en bröllopstavla som en arbetskamrat skulle ge bort till bästa vänninan. Jag har aldrig gjort tavla förut men detta var jättekul. Den skulle vara stilren och eftersom vi arbetar på IKEA så skulle det vara något med av det oxå. Jag tillverkade en produktlapp enligt beställarens instruktioner och vipps så hade jag tavlan klar med färjer och allt.
Tack Carina för att jag fick äran!



Jag har lite allt möjligt på mitt skrivbort på jobbet och jag gillar inte när det är rörigt så jag gjorde mig en liten ask att ha huvuvärkstabletter mm i.


Kommentarer
Postat av: Christina

Välkommen ut eller tillbaka kanske det heter. Kul att se dig igen.

Förstår att du är supernöjd med dina barns kort eftersom de är supersnygga i förgvalet. Wow så bra.

Tavla var ju en bra idé snygg blev den oxå. akutasken är kul och kanske nödvändig ibland.

Kram Christina

2009-03-04 @ 15:54:41
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0