Pysselträff i bestorp..

Tack Bettan för en kanonmysig träff med massa pyssel, god mat, fika och glada skratt och roliga historier.
Här kommer några av mina alster från träffen samt lite till.

Lilla Pilla som ca 1 år med min första cykel

Jag fick testa Marthas alla distresser och här kommer mitt kort med den härligaste orange( jag är såld på distresser kan jag lova, tack Martha:))

Här kommer ett kort i turkos/grönt.

Ett minikort med stämplar lånade av Martha

Sen har jag knåpat lite innan träffen och hittade den här roliga vikningen och testade på att göra ett kort.
Ett kavajkort!

Sen vikar man bort kragen och öppnar kavajen....

Sen öppnar man kavajen genom att ta tag i slipsen och dra utåt...

och där kom det fram ett grattis kort. *kul*

Här är kortet av den lilla dinon som jag visat innan, så här blev det iallafall.

ett grattis kort till....

min nya hängel pojke gillar jag skarpt...

så tillsist en LO gjord idag absolut inte min stil men jättekul att göra. Vi var i thailand i höstas och köpte foppatofflor till familjen och zara provade alla och vi fotade. På standen skrek de -foppatoffla, kosta billigt, billigare än ullared! och det var något som fastnade i barnen minne.

tada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0