regnet det bara öser ner....

Men det känns okey för jag jobbar en vecka till....
Lite nytt från skrivbordet. Har inte hunnit så mycket för jag har jobbat massor men lite små alster får jag till av att sitta några minuter nu och då.


Sommar kort till kollega med en cd skiva i som hon önskat sig.

Barnen kollar tv för ca 3 år sen, uh vad tiden går fort!

Zara växer och växer och här är favvo overallen för liten men zara är glad ändå.

Nä dax att svida om till uniformen och dra sig mot det stora varuhuset som säkerligen rymmer många semesterfirare som fördriver tiden med lite shopping.

Kommentarer
Postat av: Nicky

äntligen har jag hittat din blogg! Kul att se "mitt" kort on display! Kram Nicky

2009-07-09 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0