kanelbullensdag men inga bullar....

inga bullar blev det bakade här iallafall. Barnen och jag har varit själva då mannen varit på båtresa. Men lite kort har jag fått ihop. Lite distresspyssel blandannat.

Ett kort som jag ska ge bort imorgon till en tjejja som tar examen.





 I just love min nya rubberstamp maniac som jag har på baksidan av mina kort.






ett kort som var väldigt enkelt men lite effektfullt...



ett kort till någon som ska gifta sig snart....framsidan syns lite dåligt men det är en
embossad Minelle stämpel i ljusrosa. Den är jättefin. Ett av de tre hjärtan som finns
på framsidan finns i en liten stämpel oxå den har jag använt inne i kortet till de 2
hjärtan som är stämplade där. Text stämplarna är oxå Minelle.




Jag fick låna en hel påse stämplar att testa av goa Elle på minelle och sen
fick jag även lite fina nya. Här är både stråna och tack ifrån minelle.

Kommentarer
Postat av: Ingalill Elfgren

Jättefina kort du har gjort!!!!

2009-10-05 @ 18:04:37
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Åsa

stråna, SÅ snygga, precis min stil!



2009-10-08 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0