lite nytt skapat vid skrivbordet.

har haft en elak seg förkylning i några dagar så då fick jag några stunder vid skrivbordet.


Årets första julkort! ny stämpel inhandlad i pysselbutik i Ullared.


Min fina "ride" som jag sålde för många år sen men fortfarande saknar!


Gammelmormor Bertha av mig kallad "Detta" min fina vän som liten

VÅran fina L en kall snöig dag i dec -09


FIna Z som liten med favvo tummen. Mysig LO då hon fått skriva på den själv.


Mina finingar!!!

ja det var allt för nu! kommer mer inom kort bara jag hinner slå ner rumpan vid skrivbordet. Det snurrar fort nu och jag har svårt att få tiden att räcka till. men men julen närmar sig och några julkort måste jag ju få till!

Tjipp!
Pilla

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefina saker du har gjort. Nu blev jag lite inspirerad. Tack.

Kram Kram

2010-10-26 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0