scrappträffen den 5-6 mars!!!

fasiken fasiken!! det har stått uppskrivet i almanackan länge länge och sen missar jag det totalt eller snarare med 24 minuter! Kl 7 kunde man anmäla sig till träffen coh det brukar vara runt 50 sittplatser så det går fort åt om man säjer så! Men nu håller jag tummarna att jag har en plats för jag ser såååå mycket fram emot en scrapphelg!!

Zara har vatten koppor och jag har en hemsk hals som totalt bekat igen. Kan förvisso prata så det blir ett arbetspass i varuhuset idag. Tomas är hemma med prickiga korven zara!

har pysslat lite vid skrivbordet nunär jag fått inspiration pga av min nya väska som gjorde att jag fick rensa igenom mina pysselprylar ordentligt. Men bilder kommer senare för jag måste bara lägga mig igen! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0