lite nytt fast inte nytt!!

Hello! ännu en vecka till ända! faktiskt har jag fått en hel del gjort denna vecka i scrappingväg. Men jag visar det inte just nu....hihi ...ni får vänta! Men jag städade lite i datorn och då upptäckte jag massa kort och LO s som jag inte visat så vi backar bandet lite och här kommer lite skapat från innan.....



En vän beställde kort till släkting som fyllde 40. Här har jag stämplat hänglar stämpeln även på mönstrat papper coh klippt ut tröjan och mössan och satt på hängeln. Roligt sätt att förhöja ett motiv tycker jag.


två snabba födelsedagskort.


Här en LO med massa metallöv och cardstock med kärna i annan färg. Jag slipade runt kortet med sandpappaer för att få fram den ljusare färgen.


Lillprins bus ska lära sig cykla. Utmanade mig själv till inga stämplar, inget bling bara stansat.


Ja det var lite gammalt! nu ska jag slänga mig på några utmaningar jag fått, berätta mer sen!
kram på er i cyberrymden!

Pilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0