Helgen slut och det snöar...

Ja helgen kom med en rasande fart och passerade ännu snabbare. Dottern har varit med moster 2 dagar och då hann jag pyssla lite när lillkillen somnat. Har fått värsta lusten just nu och det går faktiskt riktigt bra oxå. Jag testar och håller på och resultatet blir jag jättenöjd med. Här kommer lite från helgen.



Ett kort med ett av scrappmässans inköp! bildmålarnas stämpel med grodkalas! så toksöt!

Lite sliten vintage stil testade jag på och detta är resultatet av det.

Testade på att maska lite och det blev oxå bra. Hängel från scrappmässan med.



Ännu en maskad hängel i svarta toner. Målad med promarker pennor (somjag inte riktigt har fått kläm på)

Nä tillbaka till skrivbordet med en kopp nygjort kaffe och massa mer lust att pyssla!
Ta dá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0