whaaaaaaa så kul med mässa!!!!!

Det var helt otroligt kul! Tack borsdkompisarna för trevligt sällskap och tack ni som fixade och styrde så att mässan blev av och så bra dessutom!
Nästa gång är jag tillbaka och så hela helgen och ingen reservplats inte, jag lovar!! Är helt såld på scrapträff och då var detta min första som jag suttit med på.
Iallfall så var jag där kl 10 i lördags. Träffade Martha som jag inte sett på länge och det var jättekul att prata och scrappa bredvid henne. Hon är alltid så himla glad och full av energi! Hade oxå Åsa M vid samma bord. Har bara sett inlägg från scrappiz av åsa och gillar hennes fina alster. Hon scrappade med sån fart så man hann typ bara blinka till så var en till LO klar hos henne.

Jag shoppade loss en hel del på loppisbordet. Det blev en hel del nya stämplar, punchinella, glitter och brads mm.
Sen var det besök i butikerna och där shoppade jag i omgångar. Mycket lim, papper, blommor och bokstäver blev det.
Sen var det lunch och sen gick dagen med en rasande fart. Glömde min ryggkudde hemma och trodde inte jag skulle kunna sitta mer än några timmar men man var ju uppe och sprang och tittade stup i ett så det gick över förväntan. Jag landade hemma i soffan för att se mello kl 20:10 prick.

Har inte hunnit fota allt än men här kommer lite iallafall.

Bara älskar detta papper!

man fick en "goodiebag" med papper, blommor mm i att skapa nått av och detta blev mitt alster.

Ett fint kort i rött. testade att göra blomman (den stora) själv efter en mall.

En kort utmaning på mässan.

Grattis kort till en fd kollaga och vän som fyller år snart.

Coola färger puncinella som jag shoppade på loppisbordet.

Sist men inte minst! på söndagen åkte Zara och jag dit igen för jag ville shoppa lite mer papper.
Hade spanat in en tokfin väska. Ja modellen större än den jag har idag. Tänkte finns den kvar så köper jag den!
Den fanns kvar! Så nu står den här påfylld och klar. Den lilla, för nu känns den väldigt liten, har zara fått för att ha sina scrapp grejor i. Hon fick en påse med prima blommor av pysselpassion för att kunna ha något i sin "nya" väska. Jättestort visade hon upp påsen för scrapptjejjerna där jag satt dagen innan.
Här är den, underverket!!!

Ska försöka uppdatera oftare jag lovar!
kramiz

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaaaaaa det verkar ha varit helt underbart!!

Vilka fina fynd och alster alltså jag blir såå avis!

Ja nästa gång är det jag som bokar en plats så vi kan scrappa ihop, helst hela helgen =)

Visst är det väl scrapmässa i höst igen??

Kan tro att Zara är stolt nu när hon fått ärva din lilla söta scrapväska. Din nya har plats för massa mer pyssel ser det ut som, det behövs väl.

Hoppas vi kan ses snart, saknar er.

Kramar i massor

2009-03-17 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0