Mina alster

ojojoj jag har läst allt det finstilta och det står inte att man inte får lägga ut det man är med och tävlar eller söker olika saker för på sin blogg. Ja så då tänkte ja! jag vill visa vad jag har gjort!


Födelsedagskort till en tjejja som fyllde 6 år och min dotter gav henne detta kort på kalaset.

En LO efter en skiss som Martha gjort till scrapbutiken. L i lekparken.

Ytterligare en LO efter Marthas skiss för september scrapbutiken.

En solig/badig Lo i härliga turkosa färger.

En gammal LO med mina coola killar

Ytterligare en gammal LO som jag gjorde i sommras på bettans pysselträff i bestorp.

en gammal LO till från när vi hade roligt med en puss napp.

oj en till gamma LO och en färgglad rackare! Foppatofflor från thailand i roliga färger.
ska kolla över bildarkivet lite noggrannare och se om det finns mer smått och gott att visa.
ha en kanonbra dag!
kramar Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0