lite nytt pyssel....

ibland blir det lite stunder över oftast på kvällen eller på helgen. Sakta men säkert så kommer det fram små kort och LO men fort går det inte.
Här är lite nytt från skrivbordet.



Födelsedagskort till min systers kompis.

Julafton 2007, äntligen färdig.

jag som 1 åring på pappas båt uppe vid sommarstugan på högakusten.

Så äntligen kom mina "justrite" stämplar ifrån england! i just love them!!!

här är några till!

var tvungen att slänga mig ner vid skrivbordet och testa en lite snabbt!

blev ett kort tillnär jag ändå höll på.

tada!!!
pilla

Kommentarer
Postat av: Janni

Härlig LO med dig som liten. Kul med lite uppdateringar. Mycket stämplar blir det, men de ser väldigt fina och användbara ut. Man kan ALDRIG har för många stämplar enligt mig. :D

2010-03-04 @ 22:25:20
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0