Julpyssel och det snöar ute!

Jaaa det snöar och precis när jag sitter och knopar ihop lite mer julkort mm. Sååå himla mysigt!
Här kommer lite alster från det som är skapar vid skrivbordet. Det går lite sakta för just nu tar jobbet lite mer tid än vanligt så då blir det mindre tid vid skrivbordet för familjetiden vill man ju inte dra ner på ju.

Håll tillgodo:


Pappret har jag gjort själv genom att stämpla vita snöstjärnor, sen clear embossat dem  och sen gnuggat på blå distress och resultatet blev ju jättefint!

ett enkelt kort med vinterhälsning på.

ett till enkelt kort

testade nya snöpennan och den var häftig!

Första tändsticksasken för min del coh den blev ju bra!

Ask nr 2 och den blev jag oxå nöjd med.

Ask nr 3 och det för förbaskat kul att pyssla tändsticksaskar, måste köpa mer!

Ett kort till en vän



japp det var alles !!
see u!

Kommentarer
Postat av: Janni

Vad fina askarna blev!



Jag håller med, tändsticksaskar är väldigt roliga att göra och framförallt om man gör ett tillhörande ljus och slår in allt i lite cellofan. :D

2010-11-28 @ 22:20:20
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0