scrappmässa och lite annat...

Hej hej halloj!
ja nu är mässan bakom mig och det var sååååå kul! Vilken inspiration! Gisses vilket härligt gäng med tjejjer som bara skapade och skapade och allt var sååå vackert och fint!.
jag tog nästan helt slut när jag kom hem på söndagen, eller ja efter styrelse mötet med samfälligheten vill säja.

Iallafall så blev det 5 LO skapade och några kort och hemskt mycket ideer med hem till skrivbordet.

I lördags var familjen på bio  och då passade jag på att titta in på Designats invigning av nya lokaler. Lite shopping bla en fantastiskt smidig tejp hållare i ROSA som jag använder nu nästan varje dag. Sen lite fina papper och lite till.
Kul var det och det var absolut inte sista besöket av mig.

här kommer lite bilder av skapat:

Z som liten och hon var inte jätteförtjust i att vi fotade henne hela tiden.

Jag påväg på fest! Grrrr

Min lilla pappa !

L påväg på resa!

SOmmar LO med jordgubbar, längtar såå efter att få komma dit igen!

L Njuter i havet i thailand 2008

ja det finns mer men det tar vi nästa gång!!
se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0